Hvornår føler DU dig skønnest? Matas vil skabe et nyt skønhedsbegreb!


Matas har løftet sløret for den nye vej, de vil gå med både nye butikker og en ny holdning til, at skønhed kommer i mange forskellige former. At skønhed ikke bare handler om det ydre, men er en følelse, der er fælles for os alle. Det betyder, at vi fremover kommer til at se en større bredde blandt modellerne i reklamer for Matas, og at der ikke vil blive photoshoppede billeder.

Jeg var inviteret med til startskuddet i forgårs for leverandører, samarbejdspartnere – og os, der formidler og har en holdning til skønhed til dagligt. Jeg kan derfor fortælle, at din gode gamle Matas snart kommer til at få et gevaldigt løft med fokus på endnu mere vejledning og rådgivning, flotte butikker med mange mærker og variation, kort sagt en nemmere tilgang til at blive opdateret og gå på udkig i både beauty og sundhed i et nyt indbydende butiksunivers.

Samtidig var det startskuddet på kampagnen – eller vi kan også kalde det bevægelsen – Skønnere Sammen med Hella Joof som frontfigur. Her kan du gå ind og være med og bidrage med et billede af dig selv og et lille statement om, hvad følelsen af skønhed er for dig. Det handler dybest set med at gøre op med, at skønhed skal komme i en bestemt form og at skønhed ikke skal være en konkurrence.  men at vi alle skal føle os smukke, præcis som vi er.

Det er da værd at bidrage til – og desuden er det fint at få sin egen mosaik bygget op med små billeder af ca. 10.000 andre mennesker!
Mit bidrag er, at skønhed er at løfte blikket og se skønheden i andre – og dermed sig selv.

Hvornår føler du dig skøn? Gå ind på skønneresammen.dk og bliv en del af fællesskabet.

4 replies
  1. Elsebeth Nielsen
    Elsebeth Nielsen says:

    Skønnere sammen: “Gylden glød. Sexet strandhår. Ny farve på negle og læber.” Taget fra jeres reklameblad. Jeg er bange for at sådan rent produktmæssigt er der ingen større forskel på ‘Skønnere sammen’ og bare ‘Skøn’.
    Eller tager jeg fejl?? Og har jeg ikke forstået den dybere mening??
    Med venlig hilsen Elsebeth Nielsen

    Svar
    • Jeanette
      Jeanette says:

      Hej Elsebeth,
      Nu er det jo Matas, der har lavet kampagnen, så jeg kan naturligvis ikke svare på deres vegne. Jeg ser det sådan, at det selvfølgelig er bl.a. skønhedsprodukter, de lever af og som er deres område sammen med kosttilskud og andre ting. Dét, som jeg godt kan lide er, at de går foran i en trend, hvor de vil bruge flere forskellige typer kvinder i deres markedsføring og stoppe al brug af photoshop, hvor man manipulerer med billederne. Det synes jeg er en god og sund tendens, som jeg gerne støtter op om. Men selvfølgelig har du ret i, at de til syvende og sidst gerne vil sælge deres varer og have en berettigelse i fremtiden.
      Kærlig hilsen
      Jeanette

      Svar
  2. Tina
    Tina says:

    Så flot et menneske mosaik billede af dig:-)
    Jeg føler mig smukkest når jeg er helt i balance med mig selv/hviler i mig selv.
    Som du også skriver, det er også her vi har mest at give/tilbyde verden omkring os.
    God dag ønskes du og dine:-)

    Svar
    • Jeanette
      Jeanette says:

      Kære Tina,
      Ja, det er bestemt også en ting, som jeg kunne have skrevet – det handler meget langt hen ad vejen og at være i balance og acceptere sig selv. Tak for dit input!
      KH Jeanette

      Svar

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.